Barn barn..vilka är väl som ni...? =)

Här tjatar August om morgondagen hela tiden..

August: Mamma, i morgon vill jag inte äta frukost på skolan, jag vill äta hemma...
Jag: Men det är lördag i morgon så du äter hemma...
August: Vad bra!

Nån timme senare...

August: Du behöver inte ta fram kläder till mig morgon för jag lägger fram dem nu.
Jag: Det är fortfarande lördag i morgon o du är ledig från skolan...
August: Ja men ändå...

Hahaha en förvirrad o trött liten kille man har ikväll...

Amanda drog fram resväskan tidigare ikväll o började packa för fullt för hon skulle flytta till sin mormor....häärliiigt med dessa dagar då man känner sig omtyckt som mor.... :/ haha





Kommentarer
Postat av: Marlene

Visst är det underbart med kärleken från sina barn ;-)

Ha en bra helg!



Kramis

2010-03-13 @ 15:14:43
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0