Vill inte att det tar slut...

Åhhh vilken härlig o skön helg det har varit...har funnits många ögonblick då jag bara velat stanna klockan så att tiden fick stå stilla för ett litet ögonblick...idag var första gången på sex dagar som jag inte kände av någon huvudvärk..o jag förstår varför.. :)

Blev bjudna till Vikmanshyttan igår så att barnen fick träffa gamla kompisar...det bla badades pool o åkte fyrhjuling o hade riktigt skoj...så det blidde en repris idag igen :D tihi..

Igår kväll var jag o barnen på gårdsfest och det åt och dracks gott...framförallt dracks gott för min del....efter en dag i solen så behövdes det inte många klunkar vin för att få huvudet på snurr kan jag säga....och jag blev supertrött...så barnen och jag somnade tidigt...skööönt...eftersom vi skulle upp tidigt i morse :)

I morgon är det jobb igen och jag ska strax hoppa in i duschen o sen måla naglar innan det blir dax för säng o bok...

Hoppas ni haft en lika skön och mysig midsommarhelg (säng höll jag på att skriva..haha) som jag har haft! :)

Pyss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0