Tankar tankar tankar...

Gårdagen tillbringades framför tv´n mest hela dagen....bröllopsyra så det hette duga....var rätt matt och slut efter fredagskvällens bravader så det passade bra med en slapp tv-dag...tyvärr så var det ju då alltför lätt för tankarna att fladdra iväg....så dagen spenderades nog mest med att tänka...tänka tänka tänka..på både gammalt o nytt....på det som varit o det som blir/kan bli/kan inte bli....många tankar blev det...önskar jag kunde stänga av alla tankar vid något tillfälle....någon sa till mig en gång att jag tänker för mycket..och JAAAAAAAAAAAA det tycker jag oxå att jag gör emellanåt...men vad gör man åt det liksom??? och nu var det ju visserligen inte någon "smart" människa som sa det till mig och så här i efteråt så vet jag ju att det inte var så konstigt att jag tääänkteee så mycket som jag gjorde då...den människan finns inte i mitt liv längre..pjhuuu

Gårdagen bjöd även på många tankar, funderingar o kommentarer från barnen....August som är en väldigt "tyst" person när det gäller känslor o tankar o så märker man inte så jättelätt på honom hur han mår..men när det kommer såna kommentarer o frågor som det gjorde igår så fattar man hur MYCKET han egentligen grubblar...usch jag blir ledsen jag bara tänker på det....idag har han bortamatch så idag blir det till att försöka bita sig i läppen o inte heja o skrika för mycket på honom för han gjorde klart för mig en gång att "MAMMA...skriker du lika mycket på mina matcher som du gör på Amandas då kliver jag av planen o vägrar att spela mer!!" det var liksom ett konstaterande så det vågar man ju inte riskera....haha stackarn skäms över sin mor ibland :P

Nä nu ska jag ta tag i lite städning..söndag idag med som sagt lite match o i morgon vankas det jobb igen....fy bubblan vad helgerna går fort!! :(

Kram o ha en himmelskt bra söndag!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0