LöRdAg...

Bara för att det är lördag så ska man ju inte tro att man får någon sovmorgon....kvart i sju väckte Amanda mig i morse.... :/ Jaja...jag fick en härlig städning..det var välbehövligt =)

Amanda hade match idag...var osäkert om hon skulle vara med på den eftersom hon är så förkyld...bestämdes att hon iaf skulle komma ombytt och börja på avbytarbänken för att se om hon orkade vara med nåt...men vinnarinstinkten kom och tog överhand så henne fick man inte av planen...och det slutade med att dem vann med 6-0. =)

Nu har jag lagt mig tillrätta i soffan och kikar på speedway..Hejja Zorroooo!!!!

Halsen svider och jag känner mig lite täppt i näsan :(

Puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0