Fredagsm...nääääää inget mys här inte ;P

Det är inte lätt att ha en DOTTER det är jag fullt medveten om men ikväll är det fasen i mig helt sanslöst....i en kvart har hon stått o sagt "tönt" till mig i dörrposten...:/ jag satt här o ignorerade henne så som "experterna" tipsat mig om...men till slut kunde jag inte hålla mig o blev skitarg så grodorna flög ur munnen på mig..och hon började gapskratta.... :/ så gick det med det...snorlisa som hon är...alltså...hon måste bli friskare till i morgon....så är det bara!!

August kom till mig på eftermiddagen "nä jag tror jag går och ringer pappa och frågar om jag kan åka dit över helgen...finns ändå inget här att göra...." öhhh jahaaa!?!?! så sagt och gjort....han ringde till papsen och en timme senare så satt vi i bilen på väg ut till skogen... ;)

Nu ska jag vika lite tvätt o diska..PRECIS sånt man vill roa sig med en fredagskväll.....näää fasen det hade suttit fint med lite vin och trevligt sällskap istället...men äh sånt dravvel när man kan städa istället...:P haha

Ha en toppenbra fredagskväll hörrni!!

Och förresten..ni har inte missat att jag har semester nästa vecka väl???? SKÄRPNING i så fall ;)

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag hade missat det totalt ;-)



Kram på dig vännen!!!

2010-06-05 @ 08:32:13
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0