Fotbollsbabbel

Så har man åter igen befunnit sig på Vallen en kväll och varit åskådare när August hade match...6-1 slutade det idag...tjoheeej va bra det går :) ja jag tror iaf att det blev 6-1...ska väl egentligen kanske bara skriva att dem vann eftersom jag är en fena på att hitta på egna matchresultat och glömma några mål...haha..som i måndags...5-1 skrev jag på bloggen att det blev...hade totalt missat 3 mål...vart var jag då någonstans när dem blev till liksom för jag märkte dem inte...haha 8-1 blev det då säger dem som veeeeeeeeeet...ja ja nog pratat om det..och hörrni...nog SKRATTAT åt det ni som retas med mig....även soooleeen har fläckar vettni :P haha

Och så fick jag glädjande nyheter ikväll att August ska spela en tredje match den här veckan i helgen..tjooohooo...roligt man är gift med en sport som man egentligen verkligen avskyr...visst är det ironiskt...hahahahaha...men när barnen spelar så blir jag som uppsluten i det och då tycker jag det är skiitkul!! Men säg inget till någon för det är min lilla hemlighet ;)

Nu blidde det natter....GOD NATT och KRAM på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0