Tack alla söta rara människor!!

Tack alla ni som skickat krya på dig-hälsningar till sjuka mig..det har strömmat in via alla kanaler tror jag..facebook, mail, sms, telefon, t.o.m vanliga posten och ni som erbjudit er att handla åt mig och som även gjort det (Ni vet vart ni kan höra av er om NI står där och behöver hjälp en dag). Det känns toppen att veta att ni finns där ska ni veta :)

Kort kom på posten (suddigt jag vet, men jag orkar liksom inte sitta upp o fota, då blir det så där..)

 

Det plingade på dörren en morgon o där stod postis med ett paket till mig...vilken överraskning..det var från en gammal vän som numera bor i Florida som skickat maaaaaaaaaasssoor med godis till sjuka mig och annat smått o gott som är avsett för barnen...jag ser fram emot att smaska i mig det när jag piggnar på mig, just nu kan jag inte äta mer än fil för jag har sååå gräsligt ont i halsen.



Tack och åter igen tack! =)
         






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0