Sjuka lilla jag..

Vaknade med jordens hjärtklappning i morse...trodde det var för att jag inte sovit så bra de sista nätterna...tog medicin som jag har för att dämpa hjärtklapp som jag får rätt ofta..jag undviker dock gärna att ta denna medicin eftersom jag har så himla lågt blodtryck i vanliga fall o den här kan sänka den ännu mer..och mycket riktigt..jag fick blodtrycksfall som heter duga..svetten trängde fram, jag började darra i hela kroppen, blev illamående, det började snurra och jag höll på att svimma...gick och la mig och sov, vaknade fyra timmar senare och hade ben som gelé och en sprängande huvudvärk....då hade jag fått feber oxå...eller var det verkligen då jag fick feber? Var inte redan igår då när jag helt plötsligt på jobbet började tokfrysa o var tvungen att linda in mig i en filt och huvudet huvudet höll på att sprängas sönder och jag efter jobbet gick hem o la mig på sängen o var helt väck?? jag tror nästan det...men det skulle ju va intressant att veta vad jag blitt för sjuk..bara få feber så här utan vidare liksom...

Höll mig alvedon-vaken några timmar på dagen då jag kollade igenom Avatar...har hört både ris och ros om den filmen men jag tyckte absolut att den var jättebra :) Sen slocknade jag igen o sov 2 timmar....väldigt innehållsrik dag idag....fattas bara att det blir åska till kvällen/natten oxå så jag kommer ligga skiträdd under täcket :/

Jag har gjort en revolutionerande upptäckt idag..öronproppar..fiifaan vilken bra uppfinning...haha...har sovit sååå himla bra med det idag trots att fönstrena varit öppna och bilar kört utanför som brukar störa mig annars i min skönhetsömn. :P



Kommentarer
Postat av: lina

Avatar är skitbra tycker jag med..

Hoppas du piggnar på dig snart gumman

2010-07-06 @ 20:24:10
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Lina

men usch :( morsan fick alla sina på en ggn. hon fick sövas ner o operera bort dom. jag har haft min i några år nu. vänster sida, nere. dom andra har jag inte sett skymten av. hoppas dom håller sej borta! jag har en fobi för tänder. eller ja, mer för att se tänder växa upp ur tandköttet. tycker sånt är sjukt äckligt. kommer väl inte tycka det när bebisen får sina tänder, då äre bara gulligt :) men när min började komma såg det snuskigt ut. en liten vit stump som blev större o större o tandköttet rödare o rödare. äh, fyfan!

2010-07-07 @ 19:30:12
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0