Sjuk ute, sjuk inne, sjuk i hjärta, sjuk i sinne

Usch vaknade inte alls på ett särskilt positivt humör idag....det här tär såååå mycket både fysiskt o psykiskt och idag är jag menalt slut känner jag...haft så gräsligt ont i halsen i flera dagar nu så kan knappt gapa för att ens få in en tandborste i truten..ännu mindre mat...ögonen är så svullna emellanåt så ser ut som elefantmannen...om man ska försöka se liiite positivt på det hela så har jag under dessa 13 dagar gått ner 3 kg visade vågen igår....men ärligt så skulle jag mycket hellre gå upp 3 kg, bara jag fick bli frisk...jag tror fan jag legat sönder min säng under den här tiden....känns inte längre som den brukar.... :/

Mina barn är ju ute på "turné" den här sommaren...och jag kan tacka gudarna att jag har mor o far o systeryster som kan ställa upp så här, utan er så hade Amanda o August fått en braaaa tråkig sommar med en sjuk mamma...nu åkte dem ju visserligen iväg innan jag blev sjuk, och tur var väl det....det har droppat in lite foton då o då på dem små glina... :)

Amanda o kusin-Martin



Två badkrukor, August o Morfar.



August i glassätartagen



Amanda blev ompysslad av moster med fotvård o ansiktsmask



Kommande Hollywoodfru? ;)



Mammas favvokille



August kickar igång fyrhjulingen



Amanda passade på att övernatta hos sin storebror Daniel med familj som bor i Sthlm och myste med hans lilla William...hur söt kan man bli liksom?? :)




Nu är Amanda med sin storebror o hans familj hos deras pappa över helgen så det verkar som att hon kommer hem till mig i morgon igen...kan säga att hon är såååå efterlängtad :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0