Nytt liv tack!!!!!!!!!

Fy farao va apa jag mår idag....har mest legat i sänget o sovit o glott in i datorn om vartannat...

Igår skjutsade jag barnen halvvägs till mina föräldrar så kom mamma o mötte upp dem så nu har dem tagit lite semester från mig...skönt för dem att få lite miljöombyte...o jag får lite andrum och kunna göra lite saker bara för mig själv....och det gjorde jag redan samma kväll....hamnade på fest...var hur trevligt som helst..men Marie glömde att hon inte hade festat på ett år, inte hade druckit något på hela dagen igår och suttit i en varm svettig bil halva dagen..så hon blev lite för mycket ur balans kan man kanske säga...hur jag kom hem minns jag nästan inte...och till saken hör att jag cyklade hem...livsfarligt..men minns att jag mådde sååå himla illa och ville hem så fort som möjligt så att promenera bredvid cykeln var inte att tänka på...kl 6 i morse vaknade jag till och låg då fortfarande med alla kläder på mig, tvärs över sängen ovanpå överkastet....URK för såna gånger..

Blev "utlurad" till ett pizzabesök idag..okej då, jag var nog inte särskilt svårlurad när det gällde pizza :P haha

Några filmer har hamnat i min dator under dagen så ska krypa längre ner under täcket och välja ut någon bra att se... =) i morgon vankas det jobb igen...."bara" 20 arbetsdagar kvar att jobba innan det är dax för semester....fy fan det är ju som flera åååår ju!!! :/

Nä nu säger jag tack o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0