Lite häng..igt..

Har varit på utflykt idag....tog mig hela vägen ner till jobbet på förmiddagen...lämnade lite sjukpapper...sen in på apoteket..o sen hem o var fruktansvärt gottesugen så bakade en skiiiitgod kaka...som jag o barnen klämde i oss....sen somnade jag....helt slut....vaknade o nästan flög upp i taket när först Amanda kommer instormandes genom ytterdörren o bara några minuter efter kommer August....så var allt som vanligt igen dåråå o friden slut ;P lite jobbigt faktiskt när man vill vila lite på dan o barnen inte är världsbäst på att visa hänsyn på det viset....men men...thats life..

Tror faktiskt karlarna har fått solsting under sommaren...den ena är mer puckad än den andre....hahaha det är väl lite så här..."Gud gav mannen både hjärna och snopp men inte tillräckligt med blod för att fylla båda samtidigt....." ;)

Nu ska jag kolla Cops :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0