Lördag hela dagggggen lång

Exakt tre veckor idag sedan jag hade en gnutta smink på mig...känner mig blekaste av de blekast...blev verkligen en vit sommar...i dubbel bemärkelse... ;P

Saknar August MASSOR...är även där tre veckor idag sedan han åkte iväg på semester från mig....förhoppningsvis kommer han hem någon gång i nästa vecka...han har blivit rund om kinderna säger min mor...kan tro det!! med tanke på all god mat o bakverk dem äter...han har åkt fyra mil :S med morfars stora fyrhjuling under denna tid som han lärt sig köra själv...han typ bor på den sägs det.. haha skrutten..han trodde jag skojade när jag sa att vi ses snart igen..."NEJ jag ska inte komma hem än!!" svarade han bestämt...kul att saknaden är ömsesidig... :/ hahahaha

Amanda har haft kompis här på övernattning ett par dygn nu...riktiga fjortisbruttor dem är...killar, kläder o smink pratas det om hela tiden....tycker jag känna igen mig lite.. ;) haha

Nu ska jag ta fram pizzaresterna från igår o smaska i mig till lunch o sen ska jag försöka plocka lite med tvätten...händer inte mycket här alls...jag försöker samla på mig all energi det bara går...måste försöka ta mig ut o ta kortare lugna promenader snart oxå...vet inte om det är för tidigt ännu dock...kanske ska vänta tills jag varit till läkaren på tisdag...eller brukar jag lyssna på vad andra säger?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0