Ja jag klagar väl lite till då...

Mådde jättedåligt igår kväll så blev skickad till akuten...tog diverse prover...jo nog visade det att en infektion invaderat min kropp allt...men vad det är vete gudarna...kan säga att ALLA symptom på körtelfeber stämmer in....och då funkar INGA mediciner i världen och man kan ligga i feber i bortåt 2 veckor..fy fan...fick dock antibiotika..3 tabletter om dan..varför jag fick det vet jag faktiskt inte..."du har gått så här så länge nu.." kommer jag bara ihåg att doktorn sa...jag har många svullna och ömma lymfkörtlar så fick stränga order om ett återbesök om två veckor för att se så det har gått tillbaka...

Det här är öken och det suger getpung och jag vill ha tillbaka mitt gamla liv nu även om det var bland det tråkigaste som fanns..lovar..jag ska aldrig mer klaga över det..ge mig bara mitt liv tillbaaaakaaaaaaaaaaa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0