Här kommer Pippi Långstrump..

Så var hon äntligen hemma hos mamsen igen..Amandapanda..så  som jag längtat..känns skönt o väldigt tryggt med sällskap när man ligger däckad o benen är som gelé under en..hon har varit o handlat coca cola o choklad till oss...jag äter/dricker o mår jätteilla...det lugnar ner sig lite...äter/dricker o mår jätteilla...o så fortsätter jag...är juuu så hungrig o sugen men halsen gör ont så det är svårt att äta o dessutom så mår jag jätteilla emellanåt o får ont i magen..inte bara när jag äter utan det håller på så hela tiden liksom.. :(

Amandas moster/gudmor var ju inte dummare än så att hon såg till att få ut lite arbetskraft ur lilla barnet...gräsklippning fick det bla bli :P tror dock inte att Amanda klagade, tyckte det var riktigt kul säger hon :)




Nu ligger jag på soffan o inväntar reprisen av En annan del av Köping...min rygg gör sååå ont så känns som den går av snart...o jag ser ut som en salami med alla prickar...fy farao va orättvist livet kan va... :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0