Energi sökes

Vet inte hur många gånger jag varit in här o öppnat upp för ett nytt inlägg men stängt ner det igen...har haft noll motivation de sista dagarna...de här fyra sjuka veckorna har verkligen inte gjort nåt gott med mig...nu sitter jag här med tre veckors semester oxå...känns inte alls inbjudande....blev inte någon bra sommar det här alls för min del...min kropp o själ känns trasig....och det känns som att det behövs ett under för att få dem att må bra igen...fan skulle den här jävla sjukan komma o ta den sista gnutta energi min kropp hade..nu sitter jag här med noll....o igår pratade jag med sjukan ang provsvaren och ett prov var inte bra..men jag fattade inte vad det var för prov o det irriterar mig...fan när man inte pratar samma "språk"....

Jaja...ikväll är det iaf finalen i lag-speedway o jag har laddat upp med gott inför en tv-kväll....aaaaaaah det kommer bli spännande som fan!!!!

Ska ta en kopp java nu o en bit kaka jag bakade i morse...eller i morse....i förmiddags kanske man ska säga...gick inte upp förrän klockan nästan var halv elva.... :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0