Dag 15

Så var det femtonde sjuka dagen då...febern är kvar men dock inte lika hög, tack o lov...halsonda är kvar...stora lymfkörtlar likaså..har fått fler nu dessutom...min kropp är prickigast av dem prickigaste nu..



Vårdcentralen ringde i morse för att fråga hur jag mår..ev så ville läkaren göra en undersökning av mig idag, skulle återkomma...annars så fick jag en tid nästa tisdag för undersökning o även ta prov på levern o se så den inte tagit skada av eländet...

Amanda har gått till affären för att köpa grejjer så hon kan baka äppelpaj...ska bli gott...man får äta småååå bitar då går det bra att svälja OM det är gott...då är det värt smärtan i halsen liksom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0