Cirkeln är sluten.. :)

Har varit till VC idag och tagit bla leverprover..så får vi se om någon dag om jag får några restriktioner ang alkoholen... :P inte för jag dricker nåt iaf..men ändå... haha

Idag kom äntligen August hem...så som jag längtat....han hann inte mer hem till parkeringen förrän han sa "jag längtar hem till cykeln men jag tror att jag kommer längta ner till landet väldigt snart igen...typ ikväll redan..."
Ja snuffen har i princip varit som ett kollobarn haha i 3,5 vecka...han är verkligen ett "landetbarn"...antar att han fått det från sin pappa...skulle kunna sitta på en stubbe under en gran i flera timmar o bara spika på en planka o inte märka omvärlden typ....då trivs dem som bäst tror jag minsann ;) 

Jag är iaf glad att han är hemma..finns ingen som jag kan få såna stora kramar ifrån som från honom...Amanda har aldrig direkt varit så mycket för gos o närhet..henne har man alltid fått tvinga sig till en kram ifrån..men August..han kan krypa upp i knäet på mig o bara sitta o kramas....o sånt gillar jag :)

Nä nu ska jag stoppa i en maskin tvätt...han fick med sig en påse skittvätt hem till sin mor :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0