Söndag nu igen..

Så var det söndag igen då...ja dem går ju rätt fort dessa helger...suuck..igår fyllde ju Magnus år så vi firade med tårta, god middag, vin o singstar...ja okej det var mest jag o Amanda som sjöng..resten fick huvudvärk.. ;P 

Provade även bilen o se om den skulle starta..men det var ju bara att glömma...behöver ett varmt garage åt den..men har ju iiingeeet..så om det finns någon vänlig själ som kan tänkas låna ut sitt o läser detta så hör av dig är du söt!! :)

Fy fan va illa jag sovit i natt...dels så har jag ont i halsen o har haft sån jäkla rethosta o sen så har mina idiotgrannar härjat hela natten...dem måste fan bo tjugo pers i den lägenheten...alla har skrikit på varandra...även en bebis hördes vråla...usch sånt gillas inte...klockan var cirka två när jag somnade o då höll dem fortfarande på :/

Ikväll ska jag följa med Magnus till tatuerar-Therese..han fick två tatueringar i födelsedagspresent av mig...(som han givetvis själv valt ut om nu någon trodde nåt annat ;P ) kommer bli sååå snyggt på honom :) Nä nu ska jag gå in o hoppa i sängen så att han vaknar..den människan kan sova han.. ;P



Finast <3 <3





Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 13:02:11
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad lycklig du ser ut..underbart! Kram

2010-01-10 @ 14:23:27
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0