Snurrigt värre

Va roligt det är när man läser sina gamla skrivna inlägg och upptäcker de fel man skrivit...ibland låter det som rena svamlet..."idag är det onsdag och det betyder att det vänder och går mot onsdag,.." öhh "helg" skulle det ju naturligtvis vara...ja det förstod ni säkert men vill bara klargöra att nä jag är inte mer pucko än nån annan ;P haha men det är inte alltid så lätt att skriva när man är trött, stressad, har två barn som slåss o bråkar över mig etc etc...så ni får helt enkelt ha lite överseende med ev stavfel o lite svammel emellanåt...

haha

Hej dåååå..ja jag är fortfarande vaken HALLELUJA :P


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe jag vet precis, just därför brukar jag försöka lusläsa innan jag publicerar :-)

2010-01-22 @ 09:35:13
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0