Skönt med kväller

Nyduschad o uppkurad i soffan med ett paket glass i handen bredvid älsklingen...aaahhh va livet kan va gött ibland :) Allra helst efter en jobbardag som kändes som att den aldrig skulle ta slut...pust :)

Har klippt topparna på burret idag oxå..upptäckte att jag ser hemsk ut i färgningen...så jävla flammigt så det lär jag göra något åt oxå...kanske i helgen....

Jag undrar verkligen när den här jäkla förkylningen ska ge sig....börjar fundera på om det är dax för pencillin... :(

Nä nu ska jag titta på spökprogrammet som håller på för fullt på tv 4+..

God natt o hoppas ni inte får några konstiga läskiga besök i natt...mooohahahahahahaha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0