Onsdagsbabbel

Idag onsdag..vilket betyder att veckan vänder och vi går mot onsdag...och det tycker vi ju självklart om! Och något vi mer tycker om är att det vankas barnbidrag..jihhaaa lite tillskott i plånkan :P

Är som vanligt trött o förkyld....är riktigt less på detta nu...vill bli pigg  nu och återfå mitt vanliga jag så man orkar göra nåt än bara hem till soffan efter jobbet....längtar så jävla mycket efter vår, sol o värme...ge mig tack!!!

Ikväll blir det iaf en tripp till Västerås med lite grejjer...usch jag är verkligen ingen "flytt-anhängare"...hur mycket jag verkligen än ser fram emot denna flytt så kräks jag ju lika mycket på det typ...flyttade ju i september till nuvarande boendet o då sa jag..som jag alltid gör vid flytt..."ALDRIG MER!!!!" och så står man här fyra månader senare återigen med flyttplaner...haha man är ju lite knäpp ;P men den här gången får jag ju hjälp att packa iaf...o sakerna får en flyttfirma ta...så det här kommer bli kanon!! :)





Kommentarer
Postat av: Therese

Flytt till ny stad plus att du blir sambo! Fan vad kul. Du lever verkligen efter mitt motto- våga och vinn :-)

2010-01-20 @ 09:48:40
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0