Morgonbabbel

Så var det nästan som fredag idag då...HALLELUJA!!! Skulle inte orka med en fem dagars-vecka nu känner jag...tröttheten hänger verkligen över mig....jag måste få tillbaka mina sömntimmar känner jag...jag är ju en sån som kräver massa timmars sömn för att må bra....o jag är ju ingen kvällsmänniska så hur jag kan sitta uppe halva natten numera förstår jag inte riktigt... :/ Nä ikväll blir det sängen före kl 22!

Var på hockey igår kväll..så var inte hemma förrän kl var över halv tio så då är det sent att komma  i säng i tid..men ikväll blir det andra bullar! Måste få väck julen oxå...förstår inte varför jag släpade fram granen o klädde den..fick se den två dygn innan julen sen har vi ju inte varit hemma nåt...snacka om onödigt jobb... :/

Nu måste jag jaga på August..han är inte arbetsvillig denna morgon...trött som attan..lillparveln då :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0