Lyckan kommer lyckan går...

Idag så fick jag äntligen den efterlängtade medicinen mot PMS-besvär..återstår att se om den fungerar...fick ett frikort på sjukan oxå...har jag aldrig lyckats med förr... :/

Direkt efter läkarbesöket så får jag telsamtal ifrån en person som absolut vill ha min lägenhet..så bestämmer tid för snabb visning (han hade ju som sagt redan bestämt sig för att ta den)...får samtal lite senare om att han inte hinner på visningen men har redan tackat ja till den hos hyresvärden...och det bästa är att han kan flytta in så snart som möjligt i den så jag blir av med den fooort...men lyckan vänder snart då han återigen ringer och meddelar att pga vissa skäl inte får ta den av hyresvärden...faaaan nu står man på ruta ett igen..vill ju verkligen bli av med den nuuuu!!

Har iaf varit ner en sväng till källaren här ikväll o tagit upp de första flyttkartongerna..man borde liksom börja packa nu... haha

Såg förresten att jag har ett års förbrukning kvar på mina vikttabletter att hämta ut från apoteket...man borde kanske göra det o köra en sväng igen...det är som dem säger...kärleken gör en verkligen feeeeeeeeet.... :/ haha har under vintern gått upp det jag gick ner i våras PLUS lite till liksom...fyy fan!! :S


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till frikortet hehe ;-) Den bedriften har jag också lyckats med förut.. Och vad är det för vikttabletter, hur kan man få dom??????????? Kram

2010-01-26 @ 20:01:24
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0