Kvällsdesignande o nu filmtajm :)

Så vad tycks? Har med hjälp av Therese  fått mig en ny design ikväll... :) Den ska dock finslipas lite innan den är helt klar... :) Det är en djungel det där med koder o grejjer... :S

Har precis fått barnen i säng...det har varit lite halvgnälligt här ikväll måste jag säga..August har klagat en massa på sin hals så undrar om det är hans tur att åka på denna förkylning...själv har jag vansinnigt ont i ryggen efter allt hostande och sängliggandes...

Nu ska jag ta datorn med mig in till sängen o lägga mig o kolla på My sisters keepers..tänkte passa på när Mágnus inte är här så man kan gråta ut ordentligt.. .;P  Ahhh va jag saknar honom förresten!! :(



Kommentarer
Postat av: Susanne

Det blir lite "blekt" när det är svart vitt men annars fin bild på startsidan. Krya på dig nu/ kram Syster Yster

2010-01-13 @ 07:49:50
Postat av: Marlene

Jag gillar bilden, kanonfin!

Var filmen bra??? Jag älskar oxå såna filmer...

Kram

2010-01-13 @ 08:45:52
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0