Klagans visa...

Snörvel snörvel..host host...GOD MORGON...vilken natt...sovit så tungt i natt så jag vet knappt om att jag ens sovit..ännu mindre minns jag att Magnus pratade med mig när han kom hem igår kväll... :S och sen vaknade man med stans värsta mensvärk..ja men är inte livet härligt för oss kvinnor så säg ;P

Dagen kommer gå i vilans tecken...jag har i min ensamhet ätit frulle o vattnat blommor..ja det är ju bara jag som begagat klivit upp ur sängen ännu...men får sällis av kissarna..dem följer mig vart jag än går idag...antar att dem känner sig lite ensamma o vilsna...tror inte riktigt dem har upptäckt sina lekkamrater ännu..Magnus fiskar o ödla som han har...mohahaha ;P

Nä nu ska jag fortsätta plocka lite här o sen lägga mig i soffan o kika lite tv...

Det säg att hundra män kan åstadkomma ett läger -
men för att skapa ett hem krävs en KVINNA... ;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0