God morgon härliga livet

I förrgår kväll gick jag o sov före barnen t.o.m..igår var jag uppe seeeent....ingen ordning alls...men idag Gott Folk så är det OOONSDAAG!!! Härligt som faaeen för det betyder att veckan vänder...jäkla tjatande om det egentligen...men det är ju baske mig så himla skönt....jag längtar massor till helgen!!

Idag blir det gratislunch på jobbet...och som ni vet så är ju gratis väldigt gott ;P o ett par möten ska hinnas med oxå mellan drunkningarna av mail....Ikväll ska jag följa med Magnus på tatuering av namn nr 2....fast egentligen har jag ingen ork o lust att ge mig iväg ikväll...vill vara hemma och fortsätta packa...men men har man lovat så har man :)

Nä nu ska jag jaga på August...nu blev ni bra förvånade va! ;P


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du får sluta chocka så här på morgonen, ang August... ;)

Hoppas vädret ger med sig till helgen när det är dags för flyttlasset.



Kramis

2010-01-27 @ 09:20:47
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0