En stund på jorden...

Ännu en dag hemma...hade igår kväll funderingar på att gå till jobbet idag men har hostat så vansinnigt i natt så bestämde mig för att stanna hemma en extra dag...kan tala om att det börjar bli RIKTIGT tråkigt här hemma nu...o inte finns det nåt gott att äta på heller.. :/

Våra mornar här hemma har blivit riktigt jobbigt på sistone...August vägrar att kliva upp ur sängen...vägrar att klä på sig..o vägrar att äta frukost...han bara grinar o grinar...jag trodde att jullovet skulle göra honom gott så att han laddade sina batterier..men icke...det är verkligen hemskt här hemma..o ni som känner mig riktigt ordentligt vet att jag saknar tålamod för sånt på mornarna...(ja i övrigt oxå...) så här har det inte varit någon lugn o harmonisk morgon sen..Gustav Wasas tid typ.... :P

Men idag är det torsdag o det betyder att det bara är EN morgon kvar att gå upp tidigt på...sen får vi efterlängtad helg igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0