Happy ending

Uhhh vilket jäkla bra slut på denna sköna långledighet som jag har haft...in i refugen o SCHMAAACK rätt in i ett par stolpar med bilen när jag bara hade nån kilometer kvar innan jag var hemma från Västerås...o när jag kliver ur bilen för att kolla skadorna så halkar jag och ramlar baklänges på arslet...kan lugna er med att det varken blev skador på mig, barn eller..*trumvirvel* BILEEEN!!! Halleluja för volvo!!! :D

Amanda sover borta i natt o August o jag ska lägga oss tidigt ikväll för att orka upp till vardagen i morgon igen då det nalkas jobb och fritids...Magnus den semesterfiraren ska kika på hockey i natt så man lär väl vakna emellanåt av antingen jubel eller svordomar ;P 

Nu blire soffslapp :)

Go kväll!!




Kommentarer
Postat av: Frida

haha, jag hade faktiskt velat sett din vurpa;P

Kanske lika snygg som den där du gjorde på dansgolvet på Kingen förut:D

2010-01-03 @ 19:49:22
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0