Det snurrar på...

Jahopp så var man sjuk igen då...helt otroligt...näsan rinner, ont i hals o luftrör (ovanligt med det sistnämna..) o är alldeles yr....gick hem tidigare från jobbet o kröp ner i sängen o vaknade två timmar senare av att jag skallrade tänder...jag frös så jag trodde jag skulle hoppa ur skinnet... :/

Behöver jag säga att jag är otroligt less på att vara sjuk numera??? Inte så mycket att göra åt..jag får leva på helgen som varit o tänka tillbaka på den...såååå myyys har jag haft med barnen o älsklingen :) Han fyllde ju år i lördags o fick två tatueringar av mig...sina barns namn + årtal på underarmarna ska han göra...igår började han på konstverket..men han dock bara ena namnet..det blir såå fint! fast borde stått "Marie" isället tycker jag...mohahahaha ;P





Nä nu ska jag göra mig lite te med honung o ta några Mariekex o lägga mig i soffan o invänta "Familjen annorlunda" som börjar ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0