Blir inte alltid som man tänkt sig...

Följde med Magnus för att tatuera sig men fick efter en stund åka hemåt till en Amanda med 39 graders feber...så blidde det efter den sprutan som hon fick tidigare idag...suck... :( Magnus, han är kvar o ristar armen så ska strax åka o hämta hem honom...i det jäkla trista snöovädret...va sjutton skulle det börja snöa igen för?? vill ju ha vååår!!! Ska nog lura M att köpa pizza på vägen hem..fast egentligen borde jag verkligen inte....hmm...förresten så fick jag höra igår att mina vikttabletter har blivit indragna pga att dem är farliga...så gick det med det oxå :/








Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte visste jag att du skulle flytta (eller har redan) till V-ås....! Hoppas att du kommer att trivas i storstan ;)



Du får en award av mig som du kan hämta på min blogg.



Kram

2010-01-28 @ 09:04:41
Postat av: Marlene

Men om dom blivit indragna så kan du lika gärna fortsätta äta pizza...haha

2010-01-28 @ 09:29:55
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hum.. mitt namn blev inte med, men det var jag som skrev :)

2010-01-29 @ 07:39:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0