Tillbakablick

Så var man tillbaka till verkligheten igen då...eller verklighet o verklighet..har ju semester en vecka nu så jag kan stanna i drömmens värld ett tag till.. ;P

Har verkligen haft en toppenhelg...den kommer jag kunna leva länge på..har haft det riktigt avkopplande o sovit såå jäkla gott för en gångs skull :) Jag önskar att det alltid kunde vara så här...

I fredags var det min sista dag på den tjänst jag suttit på ett tag på jobbet o jag fick ett varmt avtackande av min avdelning...from måndag så går jag tillbaka till min gamla tjänst men först lite semester som sagt..



Nu ska jag lägga mig i soffan med August o kolla lite tv...Amanda är hos mormor o morfar o tänker stanna hela vecka messade hon precis....jahopp... :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0