Stresshormonerna bubblar..

Så var man tillbaka i vardagen igen då...lämnade August på fritids i morse innan det bar av hela vägen till jobbet...har stressat hela dagen o varit helt inne i det jag pysslat med så kvart över två slog det mig att jag skulle varit på sjukan kl...TVÅÅÅ.....gaaah sprang ut till bilen o åkte som ett skott o skämdes när jag kom fram att jag var så sen..men det gick bra...halv tre var jag tillbaka på jobbet sönderstucken i armen... :/

Hade två visningar på lägenheten ikväll...båda var lika intresserade...jag hoppas för mina forna grannars skull att det blir det ena av paren som får lägenheten...ja alltså det blir ju svårt för BÅDA paren att få lägenheten samtidigt..haha..men det är så att jag hejjar på ett speciellt par av dessa paren...haha en aning svamligt va... ;P jag är sån när jag är trött... :/

Ska alldeles strax hoppa i säng, bara tandborstningen kvar....

I morgon är det fredag!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0