Paus i städandet

Söndag morgon o klockan ringde vid 7.20..inte min klocka som tur var...Magnus har match men jag kunde inte somna om o Amanda var redan uppe så jag gick upp o fixade frulle o sen var städningen i full gång...så nu ett par timmar senare så är det städat o nybäddat i sängar här hemma :)

Jag bojkottade melodifestivalen igår o la mig i sängen med Amanda o kollade film istället så nu ljuder reprisen från tv´n..kan inte påstå att det jag hört låter bra...Paulines låt spelas just nu o den är väl den som låter bäst hittills tror jag....men snart kommer Kalle Morelius o han slår väl det mesta men hästlängder... *ironoin flödar*

Nä nu ska jag ut o slänga lite sopor...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Frida

Första låten var ju braaa, bäst:)

2010-02-14 @ 10:17:17
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag håller med, första låten var ju skit bra, och killen som sjöng var ju sååå söt = )

2010-02-14 @ 14:21:31
Postat av: Vickan

Calle och spelemännen var ju bra!! Men Eric och Andreas också!

2010-02-14 @ 19:32:17
Postat av: Anonym

ha ha ha susanne lite för ung för dig, håller med om att melodifestivalen suger kram på dig marie

2010-02-15 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0