Idag vänder det

Vaknade med en toppenkänsla i kroppen i morse...jag hade flera samtal igår under dagen men det jag hade igår kväll med en viss person, där jag fick ur mig en hel del känns bra så här i efterhand..just då var jag besviken o ledsen på denne person, men efter nattens alla funderingar så har jag kommit fram till att det nog bara är att konstatera att vissa aldrig varken kan eller vill ändra på sig eller inte ens kan erkänna att dem begått ett fel även fast man viftar med det under näsan på det..oavsett hur illa dem gör andra människor...så nu blir det till att strunta i allt detta...

Så from idag mina vänner, så är det ut med gammalt o in med nytt, för idag VÄNDER det!!

=D


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra!!! Mental inställning är det viktigaste.

2010-02-24 @ 10:18:47
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Therese

Låter kanon tycker jag ;)

2010-02-24 @ 11:31:01
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0