I väntan på att gå till jobbet..

Ännu en sömnlös natt har passerat....jag har aldrig lidit av sömnproblem så när andra har pratat om det så har jag känt mig så himlans glad för att jag sluppit sånt för det låter ju riktigt jobbigt...o det ska gudarna veta..jobbigt är det...nu har jag ju verkligen fått känna på hur det känns....fjärde natten nu utan sömn...

Igår kväll la jag August bredvid mig i sängen för jag ville inte sova själv i den stoooora sängen...för stor är verkligen vad den känns när man ligger helt ensam när man är van att ha någon bredvid sig....så jag har legat o lyssnat på honom i natt när han gnytt fram o tillbaka...febrig o dann som han är så blir det lite jobb på morgonen för att sen hem o vabba med skrutten..

Förresten så hade han tvättlektion med mig igår....

August: Mamma jag har haft syslöjd idag...du vet dem där lapparna som sitter inuti kläderna...vet du vad alla märkena betyder?
Jag: Näää
August: MEEEN MAMMMA DET MÅSTE DU JU VEETAAA!!! Om det står 100 grader så kan du inte tvätta dem i 90 grader för då krymper dem...och det är vad du gjort med alla mina tröjor!!!!!!!!!!!!!! så du måste göra som det står!!!


Ååååkkkääääjjjjjjjjjjjj jag ska plugga på symbolerna :P haha sötis

Nu ska jag promenera iväg till jobbet...japp ni hörde rätt...ska röra på mig mer nu när jag har nära till jobbet igen :)

Hejhej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0