Förnedringssjukdom Nr 1

Ja så åkte även jag på magsjukan dårå...fy fan va dåligt jag har mått i natt...ett tag trodde jag verkligen att jag skulle hoppa ur skinnet för jag frös så jävligt...hjälpte inte med hur många täcken jag än hade..magsjuka är verkligen en förnedringssjukdom...man känner sig inte speciellt fräsch direkt...fy fan...ligger nu i soffan under täcket och kollar på Lets dance o dricker blåbärssoppa...blåbärssoppan är min bästa vän för tillfället...
är så jävla trött..blev inte många timmars sömn i natt.. :(

Barnen åkte till Åkersberg igår kväll för att spendera en helg med min systeryster o hennes family...hoppas verkligen dem inte blir sjuka därborta...vore ju jävla grannt... :/

Va fan nu börjar jag blöda näsblod oxå...måste rusa hejhej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0