Fikabrejk

Men vem orkar få i sig fika....får ju inte ens i mig någon mat knappt....o sömnen lyser med sin frånvaro....

Jag fattar inte hur en människa kan bli så elak...har man INGET som helst samvete i kroppen...avsaknaden av känslor är total....jag kan verkligen inte förstå mig på beteendet....en fundering jag har nu är om det pågått under hela tiden...har ju svårt att tro att det börjat nu med tanke på det som visades redan för ett tag sen..men aldrig skulle upprepas igen...mmm o i skogen finns det troll...ränderna går aldrig ur en zebra...Hur mycket än korpen tvättar sig, blir den aldrig vit...ja ni hajjar vad jag menar va!?

Fick ett postitivt besked idag iaf så det var en stooor sten som föll från mitt bröst....halleluja jag ser ljuset i tunneln!




Kommentarer
Postat av: Therese

Men! Vad händer... läste ditt inlägg på min blogg och kliar mig i huvudet, sen när jag läser här kan jag ju ana... Hoppas du mår bra och orkar ta hand om dig och barnen. Och du- självklart ska vi ut på party snart!!! Bamsekram till dig

2010-02-17 @ 10:56:05
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Marlene

Härligt att det finns lite ljus i tunneln iaf.



Kram

2010-02-17 @ 11:08:23
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0