Ett steg framåt o två steg bakåt...

Så kan man nog sammanfatta mitt liv för närvarande....inget som man skrattar åt precis..alla gör vi våra val..en del saker är mindre genomtänkta än andra...men vissa saker är inget man kan förutse hur väl man än tänker igenom det...det bara..blir?!

Jag försöker göra det bästa av situationen och vet att jag har världens bästa vänner o familj som stöttar mig när det väl gäller...men det är jobbigt...riktigt jobbigt...

Det har varit en tuff dag idag...o det är inte över än förrän jag vet att vissa saker är "spikade"....till dess kommer jag gå omkring o oroa mig..o få magsår på kuppen....





Kommentarer
Postat av: Frida

allt kommer lösa sig till det bästa:)

Kramar

2010-02-16 @ 06:30:29
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0