Blir inte alltid som man vill..

Hade verkligen räknat med att gå till jobbet idag...jag fick i mig massa vätskeersättning under gårdagen o kände mig till slut ganska pigg o eftermiddagen var hur jobbig som helst o jag längtade efter något att göra..så jag duschade o hängde fram kläder på kvällskvisten o la mig i soffan o skulle kolla på familjen annorlunda på tv...DÅ..kom illamåendet tillbaka o hela magen svällde upp...o så fortsatte det hela natten...mådde så jäkla illa så har bara legat o snurrat i sängen i natt...så det blidde till att vara hemma idag oxå..ger mig fan på att det är mina IBS-besvär som kommit tillbaka i denna magsjukesväng...skit det som varit bra i några år nu ju.. :/ Ge mig en ny mage tack! En smal sån ;P

Så det blev som sagt ännu en dag i soffan o framför tråk-tv´n....att vara hemma från jobbet är roligt när man är LEDIG, inte sjuk eller något annat dumt påfund...det här suger!!! :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0