Pepparkakor o driv-is

Tror minsann August fått nattförkylning...det är på nätterna han är som förkyldast....tredje natten i rad nu som han gruffat o buffat....vaknar dundertäppt/snorig o med halsont...men eftersom vi har haft förjäkliga dagar då hans energi inte varit något minsta fel på så provar han nu med frukost för att se om han känner sig bättre o kan knalla iväg till skolan....jobbigt det där när man inte är piggelin på nätterna men på dagarna så är man rätt okej...hur gör man då liksom??? :/

Snart är det helg igen..kan dock inte säga att jag tycker den här veckan gått särskilt fort....två dagar hemma som känts som veckor typ....men snart är det fredag i alla fall :) Funderar på att baka pepparkakor...lussekatter bakar jag aldrig..man måste gynna bagarna ibland :P Men pepparkakor brukar vi baka...meeen eftersom jag är en pepparkaka-med-smör-på-människa så köper jag gärna några burkar oxå eftersom det inte är gott med smör på hembakta.....åååh va jag blev gottesugen nu när jag tänkte på det :P haha

Strax är det julkalendern o sen bär det ut i kylan...18 minus står min termometer på..då är det någon grad till eftersom den ligger mot husväggen så är det ju givetvis kallare ute i fria luften..OMÄNSKLIGT!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0