Julslö

Idag har det inte gått många knop inte..har varit iväg till affären med August för batteriköp o skjutsat/hämtat Amanda hos sina kusiner annars kan jag utan att överdriva erkänna att jag legat i mamma o pappas soffa HELA dagen o blivit serverad massa mat o fika....göttigt! :P

I morgon ska vi ge oss ut på mellandagsrea...jag brukar inte ge mig in i den djungeln men är man i Sthlmstrakterna så lär man ju liksom passa på :P Spanade in en kofta i torsdags så får se om den finns kvar o om den är nedsatt nåt morgon ....

Ska kika lite film nu o sen hoppa i säng...eller HOPPA får jag nog hoppa höhö tältsängen jag sover i här skulle nog inte hålla för det....

Tjingeling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0