Dan före dopparedan

Sitter i lugnan ro o väntar på att hämta "hem" Amanda från sin kusin...Syster yster håller på att duka upp ett julbord så vi kan fira lilljulafton...

Jag o mamsen har varit o shoppat hela dagen...alla julklappar var dock klara så vi shoppade till oss själva....o jag hittade en klänning bla...aaahhhh lyckan var stor...o den blev större när jag hittade maaassa klänningar...men den slocknade fort när jag insåg att jag inte kunde köpa alla.... :( haha

På söndag funderar jag o August på att gå på en djurgården-match...kan ju va kul att kolla på karlar jag menar hockey... :P Amanda o jag ska även springa på mellandagsrean...aaahhh här ska shoppas!! :P

Men fy jag är så trött så jag slocknar nog snart....i morgon fyller min mams (o)jämna år så sa slå in paket till henne...jag längtar massa till i morgon...god mat, massa paket o bara en massa ljuvlig julstämning :D

Nä nu ska jag åka...kan säga att det är grymt mycket snö här...vi har ju massa hemma oxå men här är snäppet värre faktiskt....fy fan...kallt är det oxå....

Hejhej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0