Visa vad du tycker o var stolt över det

Har ikväll roat (??) mig med olika tester på nätet för att se vart jag står politiskt...alla visade samma resultat..blå blå vindar och vatten ;) resultatet var ju visserligen inte otippat..men det börjar ju närma sig så ville bara checka av lite... ;P haha

Ligger i soffan heltäppt i näsan..August är lika täppt han o har tagit slut på nässprayen..skitjobbigt..att va utan nässpray alltså ;) ska försöka sova nu så man är pigg i morgon...HA vilket skämt va...är ju helt väck på mornarna..dagarna går det rätt bra på, men mornarna ska vi inte prata om..fast i morse vaknade jag kvart i sex av mig själv...en halvtimme före alarmet skulle plinga....så studsade upp glad i hågen...kvart över sex alltså, för glöm att jag skulle gå upp tidigare än vad jag behöver.. :D

Nu blire natter..och så håller vi ena tummen att jag inte är mer förkyld när jag vaknar i morgon...

Pyss o natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0