Om bara vädret kunde dra någon annanstans...

Wiiiiiiiiiiihooooooooooooooo jag har gjort nåt!!!!!! Jag har tagit mig hemifrån och faktiskt GJORT nåt!!!! :D Jag körde upp barnen kl TIO !?!?!?! i morse o sen åkte jag o August iväg och fiskade...direkt så högg det en gädda på mitt drag, men lika glad blev jag när den precis ovanför vattenytan släppte...vad hade jag gjort om jag hade lyckats dra upp den liksom???? ;) hahahaha August sa "jag tror inte jag vill fiska mer...tänk om JAG får napp mamma..." hahaha stackarn tycker INTE om gäddor...men vi stannade ett tag till innan det började kurra i våra magar o vi åkte hem för att få lite lunch. :) Tomma på fiskfronten ska tilläggas..men lika glada för det som sagt :P

Igår började jag rensa bland mina kläder....det slutade med att 18 par byxor som jag inte använder låg i en hög på golvet så vissa av dessa håller jag på att slänga ut på Tradera nu...jag AVSKYR att lägga ut saker på Tradera....det tar sån jäkla lång tid och sen när man har sålt nåt o ska skicka iväg det så ska det packas o grejjas...URK...men ändå så gör jag det.... :/ haha

Strax körs Lag-vm i speedwayen igång igen...det fick lov att avbrytas igår kväll pga regnet...Sverige ledde efter några heat körda men dem beslutade att ALLT skulle börja om från början idag..med 0 poäng för allihop..vilka jävla regler va!!! Dessutom så kommer SVT eftersända det ikväll på tv så man får lov att titta på SVT play om man vill se direktsändningen...Fy fan man kan ju bli irriterad för mindre!!!!!! NÖTTER!!!!

Nä nu ska jag rota i skafferiet o se om det finns något gott att stoppa i sig att äta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0