Latmasken har tagit över..

Shit vilken soffpotatis jag gått o blitt...jag som alltid brukar tycka om att va full i fart oavsett vad det är som att ut o gå, städa, jobba, fika med nån eller vad det nu kan vara...men de senaste veckan har jag fan bott i min soffa eller säng....vaknade kl 6 då Amanda väckte mig o ville gå upp...jag kände bara "Åååhhhh min sista semesterdag o den går vi upp mitt i ottan på"...isch...jag skjutsade barnen till skolan o vad tror ni jag gjorde sen??? Jo la mig i sängen igen....där låg jag o tänkte på hur lat jag blivit o att jag borde verkligen gått ut o tagit en promenad istället..men näää jag ställde klockan på 10.30 o vaknade sen när alarmet spelade.... :/

Har nu iaf duschat o fixat till mig o ska ta mig ner strax på stan o fika...första gången jag träffar socialt umgänge på SJU veckor....japp det är sant...ska bli skönt att komma hemifrån...o i morgon blir det mer socialt då vi ger oss iväg på kryss...o hela nästa helg är bokad till Åkersberga för att umgås med syster o bror o deras familys..det blir skoj...brorsan med familj träffade jag ju i förra veckan men resten har jag inte träffat sen i april kanske det var...

Nä nu ska jag kika lite på facebook o uppdatera mig lite vad alla gör :D hahaha

Hejhej!! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha en bra Fredag sköna du

2010-08-20 @ 12:01:37
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0