Ensam är stark

Uuuuuhhhhuuuu mina fötter svider fortfarande...kan inte stå på dem knappt.....är som blåsor under dem....snacka om att ha vant sig av vid högklackat...jag brukade väl aldrig få ont i fötterna förr...men det var på andra sidan sommaren det...den här sidan av sommaren så kan jag konstatera att jag inte haft högklackat på 3 månader eller nåt.....får bli ändring på det :P

Vaknade när klockan ringde vid sex i morse och var TRÖTT....kändes som jag precis hade somnat....men nu sitter jag här fortfarande trött visserligen men med ett braaa humör....känner mig ganska tillfreds med livet...det känns himlans bra!!!

Nu ska jag fortsätta fixa mig....Ha en schyrrans Tisdag!! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0