El touristo :P

Sitter här ensam i min soffa o konstaterar att för ganska exakt 12 timmar sen klev jag upp ur sängen...August o jag sov lika länge...vi vaknade kl 10.30 av Amanda som spelade musik inne på sitt rum....hade det varit tyst vete gudarna när vi hade vaknat.... :P haha

August drog ut mig på rena turis-turen idag....först cyklade vi till bmx-banan...vilken jag naturligtvis skulle prova mig på...fyyyfaaan va jobbigt det var...jag skattar mig lycklig över att den int är färdigbyggd för annars hade jag väl legat kvar där än o flåsat mig blå i fäjjan...sen cyklade vi runt o runt o runt Avesta o till slut hamnade vi vid Döda Fallen....och om jag ska vara ärlig så har jag aldrig varit där förut så vi bestämde oss för att kliva av cyklarna oh promenera runt, upp o ner där...och August skrattade sig dubbelvikt åt en mamma som fick jordens höjdskräck..MIG...ja är det nåt jag lider riktigt så där sjukligt av så är det av höjd- och cellskräck...så där stod jag mitt i en brant o vågade varken titta ner eller upp....men men..jag kom ner till slut...det gör man ju alltid på nåt vi sägs det... ;)

Amanda sover hos kompis o jag o August har roat oss med att binda varann här ikväll...han band mig först o sen när det var min tur att binda honom så var det inte lika kul längre o han började tjura... :/ hahahaha stackarn blev livrädd....här leks det inte på samma villkor tydligen.. :P


Blev ingen "dagens foto" idag...ni är säkert lika glada för det..och den som är gladast är jag... :D hahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0