Dagens kalkon :P

Jag är ingen anhängare av telefonförsäljare direkt....nä jag snarare avskyr dem!

Det är aldrig någon av de jag känner som ringer på vår hemtelefoni utan vill man nå mig så är det mobilen som gäller, så när det väl ringer här hemma så är det alltid en jobbig försäljare....så därfär svarar alltid barnen när det ringer...och hittar på nåt om att jag inte är hemma.... :P (okej nu har jag avslöjat det ifall någon försäljare läser detta..men so what?? jag kommer fortfarande inte vara hemma när ni ringer! :P )

Idag ringde det på min mobiltelefon...en FÖRSÄÄÄLJAAREEEEE....o JAG svarade.....han rabblade det han ville o jag fann mig med att ljuga till att det inte var aktuellt för vi ska ändå snart flytta....höhö.....men jag undrar hur trovärdigt det lät då August kommer fram o vrålar mitt i samtalet..."SKA VI FLYTTA??? VART DÅ??????" :/

Behöver jag säga att jag var snabb med att säga hej då o stänga av samtalet?.......

En annan lite rolig variant är den gången jag satt på jobbet o det ringer en försäljare på min mobil o jag svarar....men stänger av samtalet lika fort igen när jag hörde att det var en försäljare...varpå gubben ringer upp igen (jag svarar inte denna gång..) o pratar in på mitt mobilsvar "Du Marie...det är fult att bara slänga på luren..."

hahahahahaha näää inte är jag en trevlig person att ringa till så sluta genast upp med det!!







Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, så det är försäljare de kallas de där som ringer som man lägger på rätt i örat? ;P

2010-08-10 @ 19:15:35
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0