Long time no see

Jaa jag leeveeer....eller nja nu är jag nog mer avsvimmad än levande...men nog fan har jag fått veta i helgen att jag lever allt... :/ sitter nu i soffan med ett berg av flyttkartonger runtomkring mig...har ju helvetetsflyttat hela helgen...vet inte hur många fram-o-tillbaka-turer jag sprungit....men ett antal har det blivit...har blåsor under båda fötterna o även i händerna...dem verkligen bränner...handleder o lår är fulla med blåmärken...det här var det värsta jag gjort i hela mitt liv tror jag...tårarna har verkligen bränt bakom ögonlocken vissa vänder när det varit gräsligt tungt o hela kroppen bara skrek...för tungt har det varit vill jag lova...prova att flytta ett helt hem från 4 rum o kök HELT ENSAM själva nån gång så förstår ni vad jag menar ;) "Tänk inte Marie, gå på bara!!" har jag ältat många gånger dessa dagar kan jag säga....och så här på söndagskvällen så känner jag mig så jävla nöjd...tog inte det här livet av mig så är jag fan i mig oövervinnlig!! :P

Nu tänker jag hålla ett Oscarsgalatack ;P Jag vill rikta ett STORT TACK till Therese som hjälpte mig med de absolut tyngsta möblerna...utan dig hade jag inte grejjat detta utan hade nog legat på psyket idag ;)

Nej nu ska jag ta o smörja in mina fossingar lite med bedövningssalva ;P o sen blir det natti...apropå natti..jag som ALDRIG varit mörkrädd har gått o blivit det på äldre dar....det är så att dem som bodde här innan mig har märkt en massa konstiga saker o berättar för mig vad dem sett...och VART dem sett det så nu vågar jag liksom inte titta där på kvällarna...o det värsta är att från min säng så ser man dit så nu måste jag ligga med ryggen ditåt o det är inte den sida jag är van att ligga på... :/ PROBLEM!!! haha huuua ...det är fasen inge skoj... :(

Nä god natt på er!!





Kommentarer
Postat av: Therese

Fint Oscarsgalatack där tack :)

Jag kan ju säga så här att jävligt ont i händerna fick jag och galen på barn blev jag, ja sen även halvt invalid efter vurpan med vitrinskåpet och inte är det kul heller att flytta :D men självklart hjälper jag en vän när den behöver hjälp för jag vill ju hellre hälsa på dig i din nya lägenhet än på psyket ;)

Kram på re ;)

2010-04-18 @ 21:36:25
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Men fy fan jag skulle aldrig flytta in i en lägenhet där nån sagt att det spökar!!! NO WAY.. Hoppas du sover gott...brrrrrrr

2010-04-19 @ 17:42:17
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Marlene

Gumman, du är så duktig!!!!



Kramisar

2010-04-19 @ 21:47:54
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0