Lite kvällsmummel

Jag längtar till helgen så jag går av snart.....är dock lite sur över att första maj inte inföll på fredagen så man var ledig även då.. :P men men får nöja mig med en vanlig två-dagars-helg.. :) och DÅ ska här fäjjas här hemma...ska bli kvitt alla kartonger o skräp!!

På onsdag morgon har jag ett viktigt möte...ska bli spännande att se vad som sägs o bestäms...eller vad som nu händer...ja det återstår att se :) vet inte alls vad den andre parten behagar tycka eller säga..men om inte förr så får jag väl veta det då..ska bli spännande...

Har nu fått kottarna i säng o ska väl ta o slänga mig själv i en oxå...är ruskigt trött...dagarna på jobbet går i tvåhundra blåst...dem som tycker att deras arbetsdagar är långsamma o tråkiga borde komma till mitt jobb på studiebesök..tjoooop säger det så är det redan hemgång...helt gääälet :/

Nu är det natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0